Wpływ jakości w zakresie przygotowania narzędzi i sprzętu medycznego przez pracowników Centralnej Sterylizatorni na przebieg zabiegu operacyjnego - Strona 3 z 3 - dlaszpitali.pl dlaszpitali.plWpływ jakości w zakresie przygotowania narzędzi i sprzętu medycznego przez pracowników Centralnej Sterylizatorni na przebieg zabiegu operacyjnego - Strona 3 z 3 - dlaszpitali.pl
Reklama

Wpływ jakości w zakresie przygotowania narzędzi i sprzętu medycznego przez pracowników Centralnej Sterylizatorni na przebieg zabiegu operacyjnego

Podsumowanie

Utrzymanie na wysokim poziomie jakości usług medycznych w zakresie dezynfekcji i sterylizacji narzędzi jest bardzo ważne w celu zapewnienia bezpieczeństwa epidemiologicznego pacjentowi, personelowi oraz innym osobom przebywającym na terenie placówki medycznej.

Wypracowanie jednolitych sposobów postępowania, standardów zawodowych i procedur operacyjnych w różnych sytuacjach będzie miało korzystny wpływ na bezkonfliktową współpracę Centralnej Sterylizatorni i Bloku Operacyjnego, co przyniesie korzyści w postaci znaczącego podniesienia jakości usług medycznych (3).

Jakość usług medycznych świadczonych na Bloku Operacyjnym i w Centralnej Sterylizatorni jest oceniana również pod kątem postępowania zgodnego z przepisami prawa i najnowszymi standardami europejskimi. Polska jako członek Unii Europejskiej musi stosować się do prawa obowiązującego w Unii, dlatego tak ważne są zapisy dyrektywy o wyrobach medycznych (2).

Centralna Sterylizatornia i Blok Operacyjny mają świadomość, że dzięki jasnym zasadom i procedurom postępowania, wzajemnemu zaufaniu i motywacji, jasnego podziału zadań i przepływie informacji bez zakłóceń, przeprowadzane procedury i zabiegi medyczne stoją na najwyższym poziomie, co ma znaczący wpływ na redukcję do minimum wypłacania odszkodowań w przypadku roszczeń pacjentów dotyczących zakażenia pola operacyjnego lub innych powikłań związanych z przebytym zabiegiem (3).

Jakość to nie tylko system − to ludzie, którzy go tworzą.

System jakościowy będzie poprawnie działał jedynie wtedy, kiedy najwyższe kierownictwo będzie miało na celu osiągnięcie najwyższego poziom zadowolenia klienta, a nie będzi...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić subskrypcję?

Otrzymasz dostęp do:
  • wszystkich merytorycznych publikacji z zakresu nowoczesnych technologii medycznych i zarządzania jednostkami ochrony zdrowia,
  • materiałów wideo z wystąpieniami cenionych ekspertów z branży,
  • wywiadów z uznanymi praktykami i ekspertami,
  • materiałów szkoleniowych z konferencji organizowanych przez "OPM" i dlaSzpitali.pl,
  • wydań aktualnych i archiwalnych numerów "OPM" w wersji online
Kup dostęp

Logowanie

Komentarze

Sklep

OPM – Ogólnopolski Przegląd Medyczny nr 2/2024

OPM – Ogólnopolski Przegląd Medyczny nr 2/2024

46,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Szpital XXI wieku – rozwiązania projektowe i infrastrukturalne

Szpital XXI wieku – rozwiązania projektowe i infrastrukturalne

150,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Szpital XXI wieku – aparatura medyczna i wyposażenie

Szpital XXI wieku – aparatura medyczna i wyposażenie

126,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
OPM KATALOG ROCZNY 2024 – Poradnik Inżyniera Klinicznego

OPM KATALOG ROCZNY 2024 – Poradnik Inżyniera Klinicznego

52,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.