System poczty pneumatycznej na przykładzie Nowego Szpitala Wojewódzkiego we Wrocławiu
Osiągane parametry eksploatacyjne
Po rozpoczęciu działalności naszego obiektu personel szpitala (użytkownik) po raz pierwszy miał styczność z tym systemem, za wyjątkiem małej grupy pracowników, którzy mieli to doświadczenie z innych obiektów, w których pracowali. Tym samym, kilka pierwszych miesięcy wiązało się ze znaczną liczbą awarii, wynikających na ogół ze złego zapakowania do tub przesyłki i wypadnięcia ładunku po drodze do stacji docelowej. Wymagało to interwencji naszych służb i w kilku przypadkach odstawiania systemu oraz ponownego jego awaryjnego uruchomienia. Drugi typ przypadków to problemy z wykonaniem prawidłowego „nadania” przesyłki – złe adresowanie lub złe umieszczenie w stacji nadawczej. Problemy te szybko zanikły po kilkakrotnym przeszkoleniu załogi i zademonstrowaniu personelowi medycznemu pracy naszej maszynowni i systemu monitoringu poczty. W systemie w każdym przypadku widoczna jest dokładna godzina nadania przesyłki, dlatego też wiemy, kto z personelu w stacji nadawczej popełnił błąd podczas nadania przesyłki. Zatem szkolenia, rozmowy i diagnozowanie przewinienia w stosunku do bezpośredniego winowajcy prawie całkowicie zniwelowały błędy użytkownika.
Również personel techniczny po pierwszych interwencjach nabył właściwego doświadczenia eksploatacyjnego i tym samym poczta realizuje zakładane cele obsługi obiektu w sposób bezusterkowy. Praktycznie po pierwszym wstępnym okresie eksploatacji nastąpił wzrost świadomości użytkownika w zakresie technicznych możliwości tego systemu: wzrost liczby przesyłek, zwiększenie się charakteru i asortymentu przesyłek. W chwili obecnej możemy pow...
Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
Dlaczego warto wykupić subskrypcję?
Otrzymasz dostęp do:- wszystkich merytorycznych publikacji z zakresu nowoczesnych technologii medycznych i zarządzania jednostkami ochrony zdrowia,
- materiałów wideo z wystąpieniami cenionych ekspertów z branży,
- wywiadów z uznanymi praktykami i ekspertami,
- materiałów szkoleniowych z konferencji organizowanych przez "OPM" i dlaSzpitali.pl,
- wydań aktualnych i archiwalnych numerów "OPM" w wersji online