Edukacja środowiska i kompleksowość rozwiązań
Ten system jest jednym z rozwiązań, które Państwo oferują i które doskonale wpisuje się w szeroko pojętą cyfryzację służby zdrowia.
Rzeczywiście, obecnie bardzo intensywnie inwestujemy w informatyczne systemy kliniczne. Obok systemu MUSE posiadamy rozwiązania informatyczne dedykowane anestezjologii, zarówno w zakresie bloku operacyjnego, jak i intensywnej terapii. W tym roku wprowadziliśmy na rynek nową wersję naszego systemu. Na bloku operacyjnym pozwala on tworzyć elektroniczną kartę znieczulenia. W intensywnej terapii automatycznie zbiera dane z monitorów, respiratorów, pomp czy innych urządzeń znajdujących się w oddziale. Należy podkreślić, że informatyczne systemy kliniczne pozwalają zarządzać w sposób usystematyzowany ogromną ilością danych o pacjencie. Skutkuje to nie tylko usprawnieniem pracy personelu medycznego, ale również daje możliwość dotarcia później do tych informacji w celach badawczych czy naukowych.
Stawiają Państwo na kompleksowe rozwiązania dla szpitali. Jak ta kompleksowość wygląda w przypadku oferowanego przez GE sprzętu oraz usług serwisowych?
Kompleksowość obsługi jest dla nas niezwykle istotna. GE Healthcare oferuje szeroki zakres produktów i rozwiązań dostosowanych do potrzeb szpitali, wsparcie w zakresie serwisu, szkoleń i finansowania. Skupiamy się na potrzebach szpitala i długofalowym wsparciu efektywnego funkcjonowania całej jednostki. Proponujemy rozwiązania w oparciu o wysokiej jakości urządzenia dedykowane do konkretnych obszarów klinicznych, starając się dopasować je do realnych potrzeb. Doradzamy produkty, które zapewnią bezpieczeństwo pacjenta i zoptymalizują pracę personelu medycznego. Istotną kwestią jest również koszt użytkowania urządzeń z perspektywy ich wieloletniej amortyzacji. GE Healthcare w zgodzie ze swoją misją wdraża we wszystkich swoich produktach rozwiązania obniżające koszt użytkowania i utrzymania urządzeń, jednocześnie biorąc pod uwagę ochronę środowiska naturalnego.
Gwarantujemy również profesjonalną, na wysokim poziomie jakościowym, obsługę serwisową. Nasz zespół inżynierów serwisowych jest sukcesywnie szkolony, a ich certyfikaty są systematycznie odnawiane. Jako firma dysponujemy oryginalnymi częściami zamiennymi, które są wykorzystywane w przeglądach i naprawach. Gwarantujemy użytkownikom sprzętu GE, że nasz serwis zawsze jest skuteczny i na wysokim poziomie. Przewagą autoryzowanego serwisu GE Healthcare jest również możliwość zdalnej diagnostyki i napraw – znacząco przyśpiesza to czas reakcji i obniża koszty. Warto pamiętać, że prawidłowe serwisowanie urządzeń poprawia bezpieczeństwo pacjentów na oddziale, jednocześnie dając pewność szpitalom, że dostają usługę najwyższej jakości. Z perspektywy optymalizacji kosztów dla szpitala takie rozwiązanie często okazuje się najbardziej korzystne.
W jaki sposób traktują Państwo współpracę ze środowiskiem?
GE Healthcare od początku działalności było i jest partnerem dla środowiska. Nasze zadanie to dostarczanie urządzeń medycznych, ale urządzenia nie leczą – stawiamy na ich wartość kliniczną, dzięki której pomagają skutecznie diagnozować, monitorować i leczyć pacjentów. Dlatego od samego początku edukacja jest jednym z naszych priorytetów. Jesteśmy obecni na większości konferencji – i to nie tylko jako wystawca, ale przede wszystkim jako firma, która zaprasza ciekawych wykładowców, zarówno z Polski, jak i z zagranicy, żeby wymieniać się wiedzą, żeby opiniotwórcze środowiska anestezjologiczne, neonatologiczne czy kardiologiczne z całego świata mogły skonfrontować własne doświadczenia.
Pragnę podkreślić, że inwestujemy nie tylko w edukację lekarzy, ale też pielęgniarek oraz inżynierów z działów aparatury medycznej w szpitalach. W tej chwili rozpoczynamy projekt adresowany właśnie do tej ostatniej grupy. Zdajemy sobie sprawę, że konieczne jest wsparcie nie tylko w obszarach klinicznych, ale też w obsłudze sprzętu medycznego. Obecnie w placówkach medycznych zwraca się uwagę na optymalizację kosztów zarządzania aparaturą. GE Healthcare również na to stawia, ale najważniejsze jest, żeby użytkownik i działy techniczne wiedziały, że dane urządzenie – ze względu na konkretne funkcje i parametry – może taką optymalizację kosztów zapewnić. Dlatego naszym celem jest edukować środowisko i wspierać naszych klientów w efektywnym wykorzystywaniu posiadanych zasobów.
Dziękuję za rozmowę.