Technologie chmurowe w systemie ochrony zdrowia - dlaszpitali.pl dlaszpitali.plTechnologie chmurowe w systemie ochrony zdrowia - dlaszpitali.pl

Wyszukaj w serwisie

Reklama

Technologie chmurowe w systemie ochrony zdrowia

opm-dlaszpitali-technologie-chmurowe-w-systemie-ochrony-zdrowia
fot. iStock

Technologie chmurowe, takie jak Microsoft Azure czy Power BI usprawniają procesy biznesowe, analityczne, operacyjne i logistyczne w Gemini Polska. Dzięki kompleksowej strategii cyfryzacji firma realizuje swój wkład w budowę polskiego systemu e-zdrowia. To efekty podpisanego w maju tego roku porozumienia z Microsoft.

Oczekiwania pacjentów w Polsce ciągle się zmieniają. Jest to szczególnie widoczne dzisiaj, w dobie pandemii, gdy wiele spraw i czynności przeniosło się do sfery online. Jak wskazuje raport KPMG z 2020 r. „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości”, 91 proc. konsumentów deklaruje, że po pandemii nadal będzie robić zakupy w Internecie. Dlatego wykorzystanie technologii w biznesie jest dzisiaj niezbędnym elementem obecności na rynku. Nie ma już odwrotu od cyfryzacji, a firmy chcące spełnić nowe oczekiwania Polaków, muszą wdrażać cyfrowe rozwiązania i digitalizować procesy biznesowe i produkcyjne. W myśl tej zasady spółka Gemini Polska realizuje kompleksową strategię cyfryzacji z wykorzystaniem rozwiązań chmurowych.

Technologia jest niezbędna w dzisiejszym świecie. Pacjenci oczekują prostoty i łatwości w dostępie do usług czy produktów. Analizy rynku dotyczące zachowań pacjentów dowodzą, że powinniśmy zainwestować w zespół informatyczny i technologiepowiedział Patryk Dolewa, Dyrektor ds. Technologii i Transformacji w Gemini Polska.

Budowa ekosystemu e-zdrowia w Polsce

Gemini Polska realizuje kompleksową strategię digitalizacji i przyczynia się do budowy polskiego ekosystemu e-zdrowia. W maju br. Gemini Polska podpisała strategiczne porozumienie z Microsoft, aby rozszerzyć dotychczasową, pięcioletnią współpracę. Tylko w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy organizacja przeszła kompleksowy program transformacyjny, który objął wdrożenie nowego systemu e-commerce, innowacyjny mechanizm rezerwacji leków, platformę Business Intelligence, środowisko Office 365 dla wszystkich pracowników, jak również rozbudowę zasobów IT o dodatkowe centrum danych oraz rozwiązania chmurowe Azure.

Firma skupiła swoje wysiłki na optymalizacji procesów wewnętrznych, uproszczeniu codziennej komunikacji oraz bezpieczeństwie wykorzystywanych rozwiązań.  Dlatego zdecydowano się na Power BI i Microsoft Azure – rozwiązania, które umożliwiają bieżące monitorowanie parametrów biznesowych oraz prowadzenie szczegółowej analityki, co z kolei przekłada się na usprawnienie działalności operacyjnej i logistycznej.

Jako Clouds on Mars, wspólnie z zespołem Gemini stworzyliśmy zaawansowane rozwiązania analityczne skutecznie wspierające codzienny biznes. Poprzez dostarczanie kluczowych informacji, umożliwiamy podejmowanie skuteczniejszych i szybszych decyzji, zarówno tych operacyjnych, jak i tych nadających kierunek całej organizacji. Bardzo się cieszę, że jako strategiczny partner Gemini, także Clouds On Mars może mieć swój aktywny udział w transformacji sektora farmaceutycznego w Polsce. Innowacyjność Gemini w połączeniu z technologią Microsoft i naszym doświadczeniem w analityce na pewno przyniosą ogromną korzyść końcowym odbiorcommówi Marcin Stryjczak, Clouds on Mars.

Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie

Najwyższe standardy bezpieczeństwa zapewnia zastosowana przez Gemini Polska chmura branżowa, czyli Microsoft Cloud for Healthcare – to specjalnie przygotowane rozwiązania, stworzone z myślą o wyjątkowych uwarunkowaniach sektora zdrowia, które zaspokajające najważniejsze potrzeby placówek opieki zdrowotnej.

Kompleksowa strategia cyfryzacji i wykorzystanie dopasowanych do branży rozwiązań chmurowych sprawiają, że Gemini Polska staje się pionierem innowacyjności w sektorze farmaceutycznym.

Źródło: materiały prasowe

Czytaj więcej: E-apteka w szpitalu – innowacyjne rozwiązanie, wymierne korzyści ekonomiczne

Komentarze

Strefa wiedzy

648 praktycznych artykułów - 324 ekspertów - 16 kategorii tematycznych

Reklama
Poznaj nasze serwisy