MEDISEPT ze złotą statuetką za walkę o zdrowie publiczne - dlaszpitali.pl

MEDISEPT ze złotą statuetką za walkę o zdrowie publiczne

opm-dlaszpitali-medisept-z-nagroda
fot. iStock

MEDISEPT został nagrodzony jedną z wiodących biznesowych nagród przyznawanych na całym świecie – Stevie Awards. Zwyciężył w kategorii „Komunikacja lub Kampania PR Roku – Public Affairs” i uzyskał tytuł Gold Stevie Winner za walkę o zdrowie publiczne.

Od niemal 20 lat w międzynarodowym konkursie biznesowym, w ramach ośmiu programów tematycznych doceniane są osiągnięcia najbardziej znanych światowych marek i ludzi biznesu. W tym roku złotą statuetkę i tytuł zwycięzcy w programie International Business Awards, w kategorii „Komunikacja lub Kampania PR Roku – Public Affairs” uzyskał MEDISEPT wraz z agencją PR Partner of Promotion. Jury konkursu doceniło działania największego polskiego producenta środków do dezynfekcji w standardzie medycznym mające na celu przeciwdziałanie kryzysowi zaopatrzenia służby zdrowia w dezynfektanty na początku pandemii.

Na początku pandemii jako największy polski producent dezynfekcji szpitalnej stanęliśmy przed trudnym zadaniem zaspokojenia lawinowo wzrastającego zapotrzebowania na środki do dezynfekcji w służbie zdrowia. W marcu zamówienia szpitali wzrosły o 300-500%, równocześnie na rynku brakowało surowców niezbędnych do produkcji dezynfektantów, a dostawcy zachodni – zabezpieczając swoje rynki – znacznie ograniczyli dostawy do polskich placówek medycznych. Podjęte przez nas działania i aktywność w mediach przyczyniły się do unormowania sytuacji na rynku, m.in. zapewnienia producentom dostępu do surowców, i – co najważniejsze – pozwoliły trafić z produktem bezpośrednio do potrzebujących, czyli do placówek służby zdrowia. Widzimy pozytywne efekty naszej strategii zaangażowania i – co nas cieszy – dostrzegło je i doceniło również międzynarodowe gremium ekspertów biznesowych mówi Przemysław Śnieżyński, prezes spółki MEDISEPT i farmaceuta.

Stevie Awards to międzynarodowy program renomowanych nagród w dziedzinie biznesu. Rokrocznie zwycięzcy w poszczególnych kategoriach są wyłaniani spośród ponad 12 tysięcy nominacji. W skład jury wchodzą szanowani przedsiębiorcy, innowatorzy oraz osoby zajmujące się edukacją biznesową. Stevie Awards we wcześniejszych edycjach konkursu zdobyły takie marki, jak Apple, Ford Motor Company, Samsung czy Procter & Gamble.

Źródło: materiały prasowe

Czytaj też: Inwestycje w publicznej i prywatnej opiece zdrowotnej w latach 2003-2018

Komentarze

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.