Kontakt z pacjentem w dobie pandemii - Strona 2 z 2 - dlaszpitali.pl dlaszpitali.plKontakt z pacjentem w dobie pandemii - Strona 2 z 2 - dlaszpitali.pl
Reklama

Kontakt z pacjentem w dobie pandemii

Rządowe obostrzenia powodują, że czekając w kolejce do lekarza nierzadko pacjenci zmuszeni są do spędzenia kilkudziesięciu minut na dworze. Przy obecnej aurze pogodowej, jest to szczególnie dokuczliwe. Czy Asseco ma na to jakiś pomysł?

To raczej nie rządowe obostrzenia, ale czasami groteskowe podejście do tych obostrzeń i do bezpieczeństwa może rodzić takie sytuacje. Znaczna część z nas widziała w telewizji materiał o pacjentach stukających w szybę, aby otrzymać swoje dokumenty albo o kolejkach przed drzwiami do poradni. To raczej wyjątki, ale problemy omówione wyżej są realne. Pewną odpowiedzią na nie jest rozszerzenie naszej aplikacji mobilnej Informacje Medyczne o funkcjonalność obsługi kolejek do gabinetów – mKolejka.

Jak w praktyce działa mKolejka?

Sposób działania modułu jest niezwykle prosty. Personel przychodni tak jak wcześniej potwierdza wizyty w Terminarzu mMedica, pacjenci natomiast dostają informację poprzez darmową aplikację na swój telefon o postępie kolejki oraz ilości osób oczekujących jeszcze na wizytę. Oznacza to, że nie muszą oczekiwać pod gabinetem lub pod drzwiami poradni, a mogą spokojnie spędzić ten czas w aucie, pobliskiej kawiarni lub robić niedaleko zakupy. Wybierając opcję informowania o zmianach w kolejce, pacjenci będą otrzymywali powiadomienia za każdym razem, gdy ktoś zakończy wizytę. Jest to proste i skuteczne rozwiązanie, które od strony lekarza jest w zasadzie bezobsługowe. Natomiast ze strony pacjenta, odpowiada na jego potrzeby przy jednoczesnym poszanowaniu praw i zapewnieniu komfortu korzystania ze świadczeń medycznych.

Jak przychodnie mogą skorzystać z tego innowacyjnego narzędzia?

Podstawowy warunek to posiadanie naszego rozwiązania do obsługi poradni, czyli mMedica wraz z odpowiednim zestawem dodatków. Jeśli jednostka już ten system posiada, to samo wdrożenie nowego rozwiązania jest proste, szybkie i niskokosztowe. Drugim warunkiem koniecznym są pacjenci wyposażeni w aplikację mobilną Informacje Medyczne zintegrowaną z daną jednostką medyczną. Tylko tacy pacjenci będą mogli czerpać korzyści z mobilnej kolejki.

Źródło: materiały prasowe

Komentarze

Sklep

OPM – Ogólnopolski Przegląd Medyczny nr 2/2024

OPM – Ogólnopolski Przegląd Medyczny nr 2/2024

46,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Szpital XXI wieku – rozwiązania projektowe i infrastrukturalne

Szpital XXI wieku – rozwiązania projektowe i infrastrukturalne

150,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Szpital XXI wieku – aparatura medyczna i wyposażenie

Szpital XXI wieku – aparatura medyczna i wyposażenie

126,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
OPM KATALOG ROCZNY 2024 – Poradnik Inżyniera Klinicznego

OPM KATALOG ROCZNY 2024 – Poradnik Inżyniera Klinicznego

52,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.