System poczty pneumatycznej na przykładzie Nowego Szpitala Wojewódzkiego we Wrocławiu
Celem tego artykułu jest zainteresowanie służb medycznych możliwością wykorzystania poczty pneumatycznej do poprawy pracy i zapewnienia szybszego przebiegu informacji na terenie jednostki medycznej na przykładzie systemu funkcjonującego w Nowym Szpitalu Wojewódzkim we Wrocławiu
Już na samym początku, przed przystąpieniem do zasadniczej części tego artykułu, muszę przekazać kilka podstawowych informacji o naszym obiekcie, które dadzą pełniejszy obraz zastosowanych w nim rozwiązań i funkcjonujących systemów. Pierwszą istotną informacją jest wielkość obiektu – w naszym przypadku to około 48 000 m2 powierzchni użytkowej i cztery kondygnacje w jednym budynku, co daje obraz odległości między poszczególnymi oddziałami i konieczności pokonywania długich tras, jeśli wymagane jest samodzielne odebranie jakiejś przesyłki.
Drugą istotną sprawą jest organizacja pracy oraz obsługi. W tym przypadku w obiekcie mamy dwie niezależne jednostki:
- Zarządcę obiektu – zajmującego się utrzymaniem sprawności technicznej wszystkich systemów, jakie obsługują obiekt na potrzeby realizacji jego funkcji.
- Użytkownika obiektu – dzierżawiącego od zarządcy obiekt do celów d...
Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
Dlaczego warto wykupić subskrypcję?
Otrzymasz dostęp do:- wszystkich merytorycznych publikacji z zakresu nowoczesnych technologii medycznych i zarządzania jednostkami ochrony zdrowia,
- materiałów wideo z wystąpieniami cenionych ekspertów z branży,
- wywiadów z uznanymi praktykami i ekspertami,
- materiałów szkoleniowych z konferencji organizowanych przez "OPM" i dlaSzpitali.pl,
- wydań aktualnych i archiwalnych numerów "OPM" w wersji online