Raport Rzecznika Praw Pacjenta
W styczniu opublikowany został raport pt. Problematyka zgłoszeń kierowanych na Infolinię Rzecznika Praw Pacjenta w latach 2015-2018. Jego treść odzwierciedla społeczne emocje i oceny dotyczące funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w naszym kraju, ale też „punktuje” jego najsłabsze, z punktu widzenia pacjentów, elementy.
Instytucję Rzecznika Praw Pacjenta powołano w 2008 r. Istnieje zatem nieco ponad 10 lat i ma za zadanie, przede wszystkim, stać na straży interesów najsłabszego ogniwa systemu opieki zdrowotnej, czyli chorych. Okazuje się to konieczne, mimo że są one chronione w art. 68 Konstytucji RP. W styczniu br. opublikowany został raport pt. Problematyka zgłoszeń kierowanych na Infolinię Rzecznika Praw Pacjenta w latach 2015-2018. To ciekawy dokument, któremu warto poświęcić chwilę uwagi. Jego treść, z jednej strony, w dużej mierze odzwierciedla społeczne emocje i oceny dotyczące funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w naszym kraju.
Z drugiej zaś, „punktuje” jego najsłabsze, z punktu widzenia pacjentów, elementy. Podczas analizy udostępnionego dokumentu trzeba mieć świadomość, co podkreślają także jego autorzy...
Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
Dlaczego warto wykupić subskrypcję?
Otrzymasz dostęp do:- wszystkich merytorycznych publikacji z zakresu nowoczesnych technologii medycznych i zarządzania jednostkami ochrony zdrowia,
- materiałów wideo z wystąpieniami cenionych ekspertów z branży,
- wywiadów z uznanymi praktykami i ekspertami,
- materiałów szkoleniowych z konferencji organizowanych przez "OPM" i dlaSzpitali.pl,
- wydań aktualnych i archiwalnych numerów "OPM" w wersji online