LUX MED nawiązuje współpracę ze start-upem RevDeBug - dlaszpitali.pl dlaszpitali.plLUX MED nawiązuje współpracę ze start-upem RevDeBug - dlaszpitali.pl
Reklama

LUX MED nawiązuje współpracę ze start-upem RevDeBug

opm-dlaszpitali-lux-med-nawiazuje-wspolprace-ze-startupem-rev-de-bug
fot. mat. prasowe

Zadowolenie pacjentów oraz z tym związane: jakość, niezawodność i otwartość systemów wspierających personel medyczny są dla nas priorytetem. Dlatego z dużą otwartością i konsekwencją podchodzimy do stosowania innowacyjnych rozwiązań – mówi Jarosław Wójciński, dyrektor Departamentu Rozwoju IT w LUX MED. Z tego powodu, po pozytywnej weryfikacji w okresie testowym Grupa LUX MED wybrała rozwiązanie polskiego start-upu RevDeBug, pozwalające na skrócenie czasu eliminowania błędów produkcyjnych oprogramowania co najmniej o połowę.

Stabilność rozwiązań to z jednej strony efekt prewencji przy dobrym monitorowaniu, z drugiej zaś szybka identyfikacja i usunięcie problemu. – Robimy wszystko, by eliminować nawet najdrobniejsze zagrożenia utrudnień, cały czas szukając nowych mechanizmów do zastosowania. Sięgamy po najnowsze, innowacyjne narzędzia, żeby zapewnić pacjentom najwyższy możliwy poziom obsługipodkreśla Jarosław Wójciński, dyrektor Departamentu Rozwoju IT w LUX MED.

RevDeBug to polski start-up, który opatentował w Stanach Zjednoczonych rozwiązanie skracające o połowę czas potrzebny na usunięcie awarii w oprogramowaniu. W ubiegłym roku LUX MED zaczął testować narzędzie RevDeBug. Testy przebiegły zgodnie z deklaracjami dostawcy, co spowodowało pozytywną decyzję o zakupie i wykorzystaniu tego rozwiązania.

Zaczęliśmy od zastosowania narzędzia w Portalu Pacjenta, mając na uwadze konieczność dostępności pacjentów do procesów samoobsługowych, np. umawianie na wizyty, telekonsultacje online, odnowienie recept, zapytaj lekarza czy sprawdzenie wyników badańmówi Jarosław Wójciński.

RevDeBug opatentował swoje rozwiązanie w USA. Działa ono na zasadzie podobnej do czarnej skrzynki w samolocie. Narzędzie nie tylko pokazuje dokładne miejsce w kodzie, gdzie wystąpił błąd, ale i wszystkie czynniki, które spowodowały jego wystąpienie. Oznacza to, że programista nie musi poświęcać swojego czasu na stawianie hipotezy i szukanie problemu po kolejnych linijkach kodu. Od razu widzi, gdzie wystąpił błąd i co go wywołało. – Dzięki temu efektywność pracy działów IT zwiększa się o co najmniej 20 proc., a czas naprawy błędów skraca się o minimum 50 proc. mówi Adam Kruszewski, dyrektor ds. technicznych RevDeBug.

Cieszymy się, że RevDeBug pomaga Grupie LUX MED w zapewnianiu bezbłędnego działania Portalu Pacjenta i zwiększenia satysfakcji jego użytkowników. Dla nas jest to również dowód, że nasze narzędzie może usprawniać pracę działów IT i optymalizować działania firm również z branży medycznej mówi Marek Szmigiel, prezes RevDeBug.

Źródło: materiały prasowe

Czytaj też: Wartość rynkowa telemedycyny dynamicznie wzrasta

Komentarze

Reklama

Sklep

OPM – Ogólnopolski Przegląd Medyczny nr 2/2024

OPM – Ogólnopolski Przegląd Medyczny nr 2/2024

46,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Szpital XXI wieku – rozwiązania projektowe i infrastrukturalne

Szpital XXI wieku – rozwiązania projektowe i infrastrukturalne

150,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Szpital XXI wieku – aparatura medyczna i wyposażenie

Szpital XXI wieku – aparatura medyczna i wyposażenie

126,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
OPM KATALOG ROCZNY 2024 – Poradnik Inżyniera Klinicznego

OPM KATALOG ROCZNY 2024 – Poradnik Inżyniera Klinicznego

52,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.