Są pierwsze wyróżnienia w ramach projektu „Wymagaj jakości” - dlaszpitali.pl dlaszpitali.plSą pierwsze wyróżnienia w ramach projektu „Wymagaj jakości” - dlaszpitali.pl

Są pierwsze wyróżnienia w ramach projektu „Wymagaj jakości”

opm-dlaszpitali-wymagaj-jakości
fot. iStock

Rzecznik praw pacjenta i Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia ogłosili pierwsze placówki medyczne wyróżnione w ramach projektu „Wymagaj jakości”.

„Wymagaj jakości” to wspólna inicjatywa rzecznika praw pacjenta i Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia. Z jednej strony ma na celu wyróżnienie i promowanie podmiotów, które stawiają na wysoką jakość świadczeń medycznych, a z drugiej zachęcenie pacjentów do świadomego wyboru placówek medycznych, które wyróżniają się dbałością o jakość.

Właśnie ogłoszono pięć szpitali, które spełniają określone kryteria jakości świadczonych usług. To:

  • Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem,
  • Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej,
  • Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie,
  • Beskidzkie Centrum Onkologii – Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej,
  • Białostockie Centrum Onkologii im. M. Skłodowskiej-Curie.

Otrzymanie wyróżnienia potwierdza, że szpital zapewnia najwyższy standard usług medycznych, a także profesjonalizm oraz troskę o pacjenta na każdym etapie leczenia. Wyróżnione szpitale nieustannie dbają o jakość świadczonej opieki medycznej, a także komfort i szacunek dla pacjentów. Serdecznie gratulujemy wyróżnionym szpitalom i zachęcamy inne placówki do podążania ich ślademinformuje CMJ.

W programie mogą wziąć udział placówki, które prześlą swoje zgłoszenie i spełnią kryteria określone przez RPP i CMJ. To przede wszystkim posiadanie ministerialnej akredytacji z oceną ogólną na poziomie co najmniej 85%. Natomiast o wszystkich kryteriach i sposobie ich weryfikacji można przeczytać tutaj.

Placówki nadal mogą zgłaszać się do programu. Niebawem poznamy kolejne podmioty, od których pacjenci mogą wymagać najwyższej jakości świadczonych usług.

Źródło: Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia

Czytaj także: NIK potwierdza: prawa pacjenta nadal łamane

Komentarze

Sklep

Zarządzanie jakością w diagnostyce obrazowej – praktyczne aspekty

Zarządzanie jakością w diagnostyce obrazowej – praktyczne aspekty

175,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
OPM – Ogólnopolski Przegląd Medyczny nr 6/2024

OPM – Ogólnopolski Przegląd Medyczny nr 6/2024

46,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Szpital XXI wieku – rozwiązania projektowe i infrastrukturalne

Szpital XXI wieku – rozwiązania projektowe i infrastrukturalne

150,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
OPM KATALOG ROCZNY 2024 – Poradnik Inżyniera Klinicznego

OPM KATALOG ROCZNY 2024 – Poradnik Inżyniera Klinicznego

52,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.