GE Healthcare Polska – wsparcie diagnostyki i terapii COVID-19. Poprawa bezpieczeństwa i efektywności personelu medycznego - Strona 2 z 2 - dlaszpitali.pl dlaszpitali.plGE Healthcare Polska – wsparcie diagnostyki i terapii COVID-19. Poprawa bezpieczeństwa i efektywności personelu medycznego - Strona 2 z 2 - dlaszpitali.pl
Reklama

GE Healthcare Polska – wsparcie diagnostyki i terapii COVID-19. Poprawa bezpieczeństwa i efektywności personelu medycznego

Jakie wsparcie zdalne oferują Państwo pracownikom branży medycznej?

GE Healthcare wysoko stawia edukację środowiska medycznego. Zawsze byliśmy bardzo aktywni w dostarczaniu wiedzy dla kadr medycznych. Obecnie większość konferencji odbywa się online. My również aktywnie zaangażowaliśmy się w prowadzenie zdalnych sesji szkoleniowych w czasie konferencji, czy to w formie dedykowanych webinarów, czy filmików szkoleniowych. Aktywnie odbywają się również szkolenia i zdalne wsparcie aplikacyjne dla nowo instalowanych urządzeń. W tym roku nasza konferencja dla pracowników działów aparatury medycznej TechGEnalia również odbyła się online. Kontynuując naszą współpracę ze środowiskiem kardiologicznym, w tym roku braliśmy aktywnie udział w Kongresie PTK. Przygotowaliśmy sesję, w której zaproszeni przez nas profesorowie podzielili się aktualnymi trendami w odniesieniu do współczesnych technik obrazowania w chorobie niedokrwiennej i chorobach strukturalnych serca. W sesji uczestniczyła także Lea Anne Dantin, GE Healthcare Global Cardiology Strategist − Cardiac Care, która podłączyła się zdalnie z USA, mimo bardzo wczesnej pory (5 rano), i opowiedziała o rozwiązaniach GE Healthcare dla kardiologii. Rozmawialiśmy również o dostępnych, nowatorskich rozwiązaniach cyfrowych, które znakomicie wspierają opiekę nad pacjentem kardiologicznym, ułatwiając jednocześnie prowadzenie i archiwizację jego danych w ramach elektronicznej karty pacjenta. Zdalna praca to tylko część naszych aktywności w tym roku.

Jak może Pani podsumować ten dziwny dla wszystkich rok? W jaki sposób GE zmierzyło się z COVID-19?

Chińskie powiedzenie: „Obyś żył w ciekawych czasach” niestety teraz boleśnie się zmaterializowało. Dotknęło wszystkich ludzi na świecie. Zmieniło nieodwracalnie wiele obszarów naszego życia, jak chociażby wprowadziło jego cyfryzację – „wirtualne życie”. Ogromnym wyzwaniem dla każdego była praca z domu, czasami równocześnie z naszymi dziećmi. W naszej branży szczególnie, ponieważ to personel medyczny, od lekarzy, przez pielęgniarki, ratowników, techników medycznych, po wszystkie osoby pracujące w szpitalach stoi na pierwszej linii. Podziwiając ich trud i poświęcenie, chciałam zapewnić, że również pracownicy GE Healthcare starają się być z nimi każdego dnia, służąc pomocą i wsparciem. Codziennie pracownicy naszego serwisu dbają, aby sprzęt w szpitalach, w tym szczególnie respiratory i CT, był sprawny i gotowy do pracy. Wraz z inżynierami instalacyjnymi dostarczają i uruchamiają nowo zakupiony przez szpitale sprzęt. Podobnie pracownicy aplikacyjni, szkolący personel z użytkowania sprzętu, są w szpitalach, aby pokazywać możliwości zainstalowanych urządzeń. Wyposażeni w środki ochrony osobistej codziennie stają ręka w rękę z personelem szpitala, w bezpośrednim kontakcie z chorymi pacjentami. Mamy przykłady wręcz bohaterskich postaw, m.in. z aktywnym udziałem naszego kolegi (lekarza) w akcji reanimacyjnej. Nasi przedstawiciele handlowi odpowiadają na wszystkie telefony i komunikują się wirtualnie, informując o dostępnych rozwiązaniach, i wraz z pracownikami logistyki starają się zabezpieczyć dostawy dla polskich szpitali.

W jaki sposób planują Państwo przyszły rok? Czy w obecnej sytuacji da się w ogóle coś zaplanować?

Przyszły rok to ciągle wielka niewiadoma. Wszystko wskazuje na to, że będziemy żyć z pandemią jeszcze zapewne kolejny rok. Trudno jest coś planować.

Tymczasem składam podziękowania dla wszystkich pracowników służby zdrowia: za ich odwagę, poświęcenie i służbę. Życzę im wytrwałości i siły do walki, a nam wszystkim powrotu do bezpiecznych i „nieciekawych” czasów, w których ponownie będziemy mogli się ze sobą swobodnie spotykać i podawać sobie rękę.

Dziękuję za rozmowę.

Komentarze

Reklama

Sklep

OPM – Ogólnopolski Przegląd Medyczny nr 2/2024

OPM – Ogólnopolski Przegląd Medyczny nr 2/2024

46,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Szpital XXI wieku – rozwiązania projektowe i infrastrukturalne

Szpital XXI wieku – rozwiązania projektowe i infrastrukturalne

150,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Szpital XXI wieku – aparatura medyczna i wyposażenie

Szpital XXI wieku – aparatura medyczna i wyposażenie

126,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
OPM KATALOG ROCZNY 2024 – Poradnik Inżyniera Klinicznego

OPM KATALOG ROCZNY 2024 – Poradnik Inżyniera Klinicznego

52,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.